Valitse Sydämellä
Yrityksille

Asiakaskampanjat brändimielikuvan tukena

Asiakaskampanjalla sitoutat ja osallistat asiakasta tekemään hyvää.

Näin asiakaskampanja toimii

Toimitamme yrityksellenne haluamanne määrän kertakäyttöisiä tunnisteita eli koodeja, jotka sisältävät määrittelemänne lahjoitussumman esim. 1000 x 5 € koodeja yhteensä 5 000 euroa.

Koodin avulla asiakkaasi valitsee itselleen tärkeän auttamiskohteen ja ohjaa apua perille kumppanijärjestöjen rahankeräyskohteisiin. Jokaisella kohteella on Poliisihallituksen myöntämä rahankeräyslupa.

Vaikka Valitse Sydämellä ei voi itse vähentää lahjoituksia kirjanpidossaan, sinulle lahjoituskampanja on vähennyskelpoinen liiketoiminnan kulu, sillä me teemme lahjoitukset.

Osallista, sitouta, kiitä ja palkitse

Sydämen valinnat ovat merkityksellisiä ja vaikuttavia. Brändimielikuvasi vahvistuu ja asiakas sitoutuu vahvemmin yritykseesi, kun osallistat häntä tekemään sydämen valintoja. Voit jakaa lahjoituskoodeja asiakkaille, työntekijöille tai muille sidosryhmille.

Lahjoituksesta jää aina positiivisen muistijälki, joka yhdistetään yritykseesi.

Myynnin tukena

Voit hyödyntää asiakaskampanjaa uusasiakashankinnassa, kauppojen klousaamisessa sekä ostopäätöksen vahvistamisessa. Hyödynnä asiakaskampanjaa myyntikampanjoissa, erikoispäivinä, ystävänpäivänä, jouluna tai milloin tahansa muulloin kun myyntisi tarvitsee tukea.

Markkinoinnin tukena

Asiaskaskampanjaa voit hyödyntää myös markkinoinnissa tai jälkimarkkinoinnissa, vain mielikuvitus on rajana. Lisäksi ansaitset kampanjan päätteeksi Sydämellä -merkin, joka on sinun markkinointisi ja viestintäsi tukena. Lue lisää Sydämellä -merkistä.

Reklamaatioiden hoitaminen

Joskus asiakaskokemus ja palvelu ovat törmäyskurssilla ja asiakkaalle jää huono mieli asioinnista yrityksesi kanssa. Pehmennä kokemusta antamalla lahjoituskoodi tyytymättömälle asiakkaalle. Pienellä eleellä on suuri vaikutus, kun kyse on sydämen asioista.