Valitse Sydämellä
Yrityksille

Osallistava kulma yritysvastuun toteuttamiseen

Lahjoituskampanjalla osallistat, sitoutat, kiität ja palkitset sekä toteutat yritysvastuuta.

Miksi lahjoituskampanja?

Taloustutkimuksen 02/2021 Lahjoittamiskyselyn mukaan 68 % naisista ja 48 % miehistä pyrkii tekemään vastuullisen ja kestävän valinnan aina kun mahdollista. Yritykset puolestaan etsivät keinoja toteuttaa yritys- ja yhteiskuntavastuuta. Mikä ratkaisuksi?

Lahjoituskampanjassa yksi isompi lahjoitus pilkotaan pienempiin osiin. Jaa lahjoitusseteleitä ja osallista asiakkaita valitsemaan itselleen tärkeitä avustuskohteita. Samalla vahvistat brändimielikuvaasi, luot positiivisia tunnesiteitä asiakkaan ja yrityksesi välillä ja samalla toteutat yritysvastuuta.

Kampanjan avulla osallistat, sitoutat, kiität tai palkitset nykyisiä ja uusia asiakkaita, työntekijöitä, yhteistyökumppaneita tai muita sidosryhmiä.

Miten lahjoituskampanja toimii?

  • Toimitamme haluamanne määrän lahjoitustunnisteita haluamallanne arvolla. (esim 2000 eur= 200 kpl kymmenen euron lahjoituksia)
  • Jaatte tunnisteet haluamillenne tahoille (asiakkaat, työntekijät, sidosryhmät).
  • Tunnisteen vastaanottaja syöttää sen valitsesydamella.fi/kampanjat/yrityksesinimi kampanjavälilehdelle ja ohjaa yrityksesi tekemän lahjoituksen itselleen tärkeään kohteeseen (avustuskohteita n. 200 kpl).
  • Auttamisesta arkea -merkki viestintäsi ja brändimielikuvasi tueksi.

Valitse Sydämellä palvelu toimii järjestökumppanien käytännön rahankeräyksen toimeenpanijana, josta on määrätty yhtiöjärjestyksessä ja järjestöjen rahankeräysluvissa. Jokaisella kohteella on Poliisihallituksen myöntämä rahankeräyslupa.

Osallista, sitouta, kiitä ja palkitse

Sydämen valinnat ovat merkityksellisiä ja vaikuttavia. Brändimielikuvasi vahvistuu ja asiakas sitoutuu vahvemmin yritykseesi, kun osallistat häntä tekemään sydämen valintoja. Lahjoituksesta jää aina positiivisen muistijälki, joka yhdistetään yritykseesi.

Myynnin tukena

Voit hyödyntää kampanjaa uusasiakashankinnassa, kauppojen klousaamisessa sekä ostopäätöksen vahvistamisessa. Hyödynnä lahjoituskampanjaa myyntikampanjoissa, erikoispäivinä, ystävänpäivänä, jouluna tai milloin tahansa muulloin kun myyntisi tarvitsee tukea.

Markkinoinnin tukena

Lahjoituskampanjaa voit hyödyntää myös markkinoinnissa tai jälkimarkkinoinnissa asiakassuhteiden hoitamisessa. Ansaitset myös Auttamisesta arkea -merkin, joka toimii yrityksesi markkinoinnin ja viestinnän tukena. Merkki vahvistaa brändimielikuvaasi vastuullisena toimijana ja on osoitus toimimisessa isossa vastuullisessa joukossa. Lue lisää Auttamisesta arkea -merkistä.

Reklamaatioiden hoitaminen

Joskus asiakaskokemus ja palvelu ovat törmäyskurssilla ja asiakkaalle jää huono mieli asioinnista yrityksesi kanssa. Pehmennä kokemusta antamalla lahjoitusseteli tyytymättömälle asiakkaalle. Pienellä eleellä on suuri vaikutus, kun kyse on sydämen asioista.

Kampanja rakennetaan yrityksenne yksilöllisten tarpeiden mukaan. Ota yhteyttä.