Valitse Sydämellä
Etusivu

Osallistavaa markkinointia

Markkinointikampanjalla uusi osallistava kulma markkinointiin.

Miksi markkinointikampanja?

Markkinointikampanjan avulla osallistat asiakasta valitsemaan itselleen tärkeän avustuskohteen. Samalla vahvistat brändimielikuvaasi, luot positiivisia tunnesiteitä asiakkaan ja yrityksesi välillä sekä toteutat yhteiskuntavastuuta.

Kampanjan avulla voit osallistaa, sitouttaa, kiittää tai palkita nykyisiä ja uusia asiakkaita, työntekijöitä, yhteistyökumppaneita tai muita sidosryhmiä.

Miten markkinointikampanja toimii?

  • Toimitamme haluamanne määrän lahjoitustunnisteita haluamallanne arvolla.
  • Rakennamme kampanjavälilehden.
  • Jaatte tunnisteet haluamillenne tahoille (asiakkaat, työntekijät, sidosryhmät).
  • Tunnisteen vastaanottaja syöttää sen valitsesydamella.fi alustalle ja ohjaa apua itselleen tärkeään kohteeseen (avustuskohteita n. 200 kpl).
  • Auttamisesta arkea -merkki viestintäsi ja brändimielikuvasi tueksi.

Valitse Sydämellä palvelu toimii järjestökumppanien käytännön rahankeräyksen toimeenpanijana, josta on määrätty yhtiöjärjestyksesssä ja järjestöjen rahankeräysluvissa. Jokaisella kohteella on Poliisihallituksen myöntämä rahankeräyslupa.

Osallista, sitouta, kiitä ja palkitse

Sydämen valinnat ovat merkityksellisiä ja vaikuttavia. Brändimielikuvasi vahvistuu ja asiakas sitoutuu vahvemmin yritykseesi, kun osallistat häntä tekemään sydämen valintoja. Voit jakaa lahjoitustunnisteita asiakkaille, työntekijöille tai muille sidosryhmille.

Lahjoituksesta jää aina positiivisen muistijälki, joka yhdistetään yritykseesi.

Myynnin tukena

Voit hyödyntää markkinointikampanjaa uusasiakashankinnassa, kauppojen klousaamisessa sekä ostopäätöksen vahvistamisessa. Hyödynnä asiakaskampanjaa myyntikampanjoissa, erikoispäivinä, ystävänpäivänä, jouluna tai milloin tahansa muulloin kun myyntisi tarvitsee tukea.

Markkinoinnin tukena

Markkinointikampanjaa voit hyödyntää myös markkinoinnissa tai jälkimarkkinoinnissa, vain mielikuvitus on rajana. Lisäksi ansaitset Auttamisesta arkea -merkin, joka toimii sinun markkinointisi ja viestintäsi tukena. Se vahvistaa brändimielikuvaasi vastuullisena toimijana. Lue lisää Auttamisesta arkea -merkistä.

Reklamaatioiden hoitaminen

Joskus asiakaskokemus ja palvelu ovat törmäyskurssilla ja asiakkaalle jää huono mieli asioinnista yrityksesi kanssa. Pehmennä kokemusta antamalla lahjoitustunniste tyytymättömälle asiakkaalle. Pienellä eleellä on suuri vaikutus, kun kyse on sydämen asioista.